Tjyven!

Stal denna från Egoina!


Hur gammal är du om fem år?

- bah då är jag 30!!


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Fästmannen


Hur lång är du?

- Jag håller mig till tre äpplen hög. Lika bra det.


Vilken är den senaste filmen du sett?

- Charlies änglar då som gick på tv häromdagen. Typ.


Vem ringde du senast?

- Fästmannen


Vem ringde dig senast?

Bästaste finaste vännen! ♥

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

”Det är ju kul att spela när man vinner"

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Ringa mestadels tror jag. Går snabbast.


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Skilda


När såg du senast din mamma?

- 1:a januari innan vi åkte tillbaka hem till Sundsvall igen.

 

När vaknade du i dag?

- 09:30

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- På en öde ö?

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Charlie sötplutten när han försökte hoppa upp i soffan men glömde att lyfta bakbenen ♥


Hur stor är din säng?

- 1.80, alldeles för liten!

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Fråga min sambo ;)


Vilka städer har du bott i?

- Stockholm och Sundsvall


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- strumpor!


Är du social?

- Det tycker jag.


Tycker du om kaffe?

- ICKE!!!!


Vad dricker du till frukost?

- En kopp té


Sover du på någon särskild sida?

- Sida på mig eller sängen? Somnar oftast på rygg, vaknar på vänster sida. Sover på vänster sida av sängen.


Kan du spela poker?

- Ja, and I´m pretty good! 

Tycker du om att mysa/kela?

- Hela tiden!


Är du en beroendemänniska?

- Beroende i té och ostbågar.


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Ja, min tvillingsyster!!

Vill du ha barn?

- Ja!

Har du någonsin åkt ambulans?

- twice! 

Vad spenderar du helst pengar på?

- Tatueringar, kameraprylar och djur


Sover du med gosedjur?

- Ja, Charlie är mitt gosedjur!


Flirtar du mycket?

- Är nog väldigt flirtig av mig som person tror jag.


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Jag kör så lugnt och fint såååå.... (faktiskt)

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- 4 timmars arbetsvecka med Timothy Ferris. Bra bok!



Kommentarer
Postat av: jamie

Vill bara säga att dina foton på din header är väldigt fina!



Kram

2012-01-18 @ 22:49:21
URL: http://tjoem.blogg.se/
Postat av: Sessan

Ja verkligen, jag blev riktigt nöjd med den efter lite redigering.



Jag "snor" denna lista va dig ;)

2012-01-19 @ 08:21:58
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Vanilla - tävling pågår i bloggen

Vilka underbara bilder i din header! :-)

2012-01-19 @ 11:02:17
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack snälla! :)

2012-01-21 @ 23:41:51
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: