Ingen kan göra allt, men alla kan göra något

Jag som person är väldigt mån om att hjälpa andra människor. Kan jag så gör jag det. Det kan vara så enkelt som att hålla upp dörren åt en granne som varit och storhandlat, skotta fram en främlings bil som fastnat i snödrivorna eller visa stöd till någon vän som har det svårt.

Som många av er läsare vet är jag en av Essence Vitaes fotografer och det är ett projekt som jag håller väldigt nära hjärtat. Att få hjälpa andra familjer som har det väldigt svårt är så mycket mer än vad man kan beskriva. Det ger så mycket glädje och kärlek tillbaka att man bara vill fortsätta. Och jag följer mina familjer som jag fotat även efter fotograferingen för dom kliver rätt in i hjärtat och stannar där.

Så till alla er som undrar hur man kan hjälpa någon. Ladda ner det här informationsbladet om Essence Vitae. Skriv ut en eller två kopior (ja, det räcker faktiskt med en) och sätt upp den någonstans där du bor. I en park, på stan, nära sjukhuset eller på busshållplatsen. Hjälp oss att sprida ordet om Essence Vitae, så att vi kan hjälpa fler familjer!
Tack för din hjälp!


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken fin insatts ni gör .

Jag ska försöka sprida vidare så gott jag kan .

Ha en skön dag .

2012-01-16 @ 09:29:35
URL: http://stenstromsbloggeria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: