I challenge you!

Fick en utmaning av Victoria och då jag inte har något vettigare att göra (hatar första månaden på året) så kan man väl bidra lite med detta istället!

1) vad gjorde du för tio år sedan?
Oj, för tio år sedan sprang jag runt på Hallstahammars gator med mina vänner, längtade efter en tattuering och hade en pojkvän som körde moppe.

2) vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sen gjorde jag det här, för att vara exakt.

3) fem snacks du gillar
- ostbågar
- ostbågar
- ostbågar
- ostbågar
- choklad

4) fem sånger du kan hela texten till
Metallica - Nothing else matters (förvånad någon?)
Metallica - The Memory Remains (förvånad någon?)
Metallica - Fade To Black (förvånad någon?)
Metallica - Sad But True (förvånad någon?)
Caroline Af Ugglas - En del av mitt hjärta (okej, nu kanske någon blir förvånad)
Lite tråkigt kanske att nästan bara ta Metallica låtar, men jag kan faktiskt ganska många texter på ganska många låtar oavsett genre. Fråga Dorion. Det är en hemlig talang jag har. Texter sätter sig snabbt.

5) fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär
- Skänka till Essence Vitae och barncancerfonden
- Spara till mina barn och ge min mamma hälften.
- Köpa ett hus på landet så jag kan ha fler djur och låta dom springa fritt när dom vill. (läs en ranch som Ceasar Millan har)
- Resa!!!!

6) fem dåliga vanor
- Tror inte jag har några dåliga vanor. Inte som jag stör mig på i alla fall.
- eller okej, knäcka fingrarna kanske inte är den bästa vanan.

7) fem saker du gillar att göra
- Träna
- Fotografera
- Resa
- Leka med Charlie
- Mysa med fästmannen

8) fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa
- Mankini
Ja, det räcker nog med den... :P

9) fem favoritleksaker
- Tv:n
- Kameran
- Charlie
- Wilma och Fred
- Fästmannen
Ja, jag leker ju inte direkt så mycket längre.....

10) fem personer jag vill se göra den här utmaningen
Tycker att alla som vill kan göra denna, så lämna en kommentar så jag kan gå in och läsa om ni gjort den!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vilka fina bilder du tar, och vilken underbar header! :)

2012-01-11 @ 20:06:08
URL: http://lilleluttan.blogg.se/
Postat av: Nadin - FOTO

Hejhej!

Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfri iphone-skal, hade varit kul om just du hade velat vara med! Klicka på länken nedan för att komma till tävlingen; http://nadinslife.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphone-skal.html#comment



Ha det bra, fin blogg! :)

2012-01-11 @ 20:40:18
URL: http://nadinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: