En tidig morgon

För en gång skull bestämde jag mig för att gå upp tidigt idag. Klockan 7 ringde klockan och jag frågade mig själv varför det var en bra idé. Men det var det. En kopp té i tystnaden, att se natt bli dag (ja för klockan 7 på  morgonen är det fortfarande natt här). Att få den där lilla stunden för sig själv.

Halv elva jagade jag upp mannen och Charlie, gick en promenad, åt frukost och så tillbaka till jobb igen. Det blir nog fler tidiga mornar framöver. Det var mysigt.
Foton: Fotograf MissJeni (Jag)


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vad mysigt att börja dagen tidigt :)

här är det också mörkt vid sju, ljuset kommer vid halv åtta, åtta. längtar tills dagarna blir längre

2012-01-23 @ 11:47:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag har äntligen fått tag i en praktikplats & då börjar jag 5 :S Fattar inte hur jag ska orka detta i 2 månader dock.



Skönt att få sovmorgon till 8.

2012-01-23 @ 11:51:34
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: