mitt lilla face och jag

Smink är något som finns i varje tjejs handväska eller badrum. Och vissa föredrar vissa produkter mer än andra. Som i min sminkväska är det absolut viktigaste en bra concealer. Jag har tidigare använt Isadoras flytande concealer i penn-formatet. Men då det tar slut så himla snabbt så har jag nu tröttnat på det formatet och igår köpte jag två nya produkter och en pensel.
 
En concealer i tre olika färger, som döljer finnar och jämnar ut huden och en flytande concealer för mörka ringar under ögonen. Min värsta fiende. Fördelen med dessa två är att dom håller väldigt länge, man behöver inte så mycket för att resultat ska synas. Visst kostade det lite mer, men det är det värt. So far so good.


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh tack för tipset! :)

Svar: varse :D
MissJeni

2012-12-20 @ 12:17:30
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag hade inte kunnat leva utan concealer. Jag har så himla tunn hud under ögonen och ser därför väldigt blå ut om jag inte sminkar över det.

Var inne och klämde på KICKS sminkprodukter igår. Tyckte inte att deras ögonskuggor var bra pigmenterade men deras concealer"hjul" kanske är något att ha? Uppdatera gärna vad du tycker om den. God jul! :)

Svar: Hej Camilla, jag har också tunn hud under ögonen och ser väldigt blå ut om jag inte sminkar mig. Har bara använt den där trion två gånger än så länge men är väldigt nöjd med den redan. Den täcker direkt och du behöver inte applicera mycket heller, så den håller längre. Kan verkligen rekommendera den!
MissJeni

2012-12-21 @ 16:55:50
URL: http://cammycupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: