Hej ditt vinterland

Vilken egoboost jag får av era fina kommentaren om bilden på mig i inlägget nedan. Tack tack tack, nästan så jag blir lite rosig om kinderna. Idag blev man då det så fort man gick utanför dörren. Det var lite så att jag trodde att vi var i Norrland igen när termometern visade -16 grader. 
 
Men det är vackert ute. Hade det inte varit så förbannat kallt så hade jag tagit med mig Astrid (kameran) och upptäckt Irsta på närmare håll. Det får bli en annan dag. Idag har vi hållt oss mestadels inomhus så lite redigering har jag hunnit med. Från en syskonfotografering förra helgen, inte lika kallt som idag, men lika vackert. Här kommer ett första smakprov.
 


Kommentarer
Postat av: Becca

Superfina bilder!

2012-12-09 @ 19:30:54
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: amelia

du e bara bäst södra ni, kanon fina, vill se mer.. NU nu nu

2012-12-09 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: