Dela med dig av din musik

Som många av er redan vet är jag hårdrockare ända in i själen och har växt upp med den musiken sen jag blev en trotsig tonåring. Visst har jag stått ut med annan musik också på krogar och fester. Men får jag välja så är det hårdrock som gäller. All the way. 
 
Men för det betyder det inte att jag inte hittar ny musik som faller mig i smaken. Som Taylor Swift, Miss Li och senaste upptäckten Urban Cone. Men jag är inte nöjd där. Jag vill upptäcka mer. Så sitter du på något bra musiktips så dela gärna med dig. Antingen med länkar till spotify eller youtube. Det spelar ingen roll vilken genre det är, så länge texterna kan greppa tag i mig.
 
Och vill ni ta del av mina absoluta favoriter just nu så hittar ni den spellistan här.
 
Foto: Ryan Ahern


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hejsan!
Jag hittade din fina blogg random genom google och läste detta så jag tänkte, varför inte dela med mig av min musik :) Här är 8491s senaste låt med fina ord! hoppas att du gillar det :)
https://soundcloud.com/8491music/two-faced-restless-soul

Svar: Tack så mycket, ska lyssna vid tillfälle när jag inte är på språng ;)
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-04-06 @ 23:03:48
URL: http://soundcloud.com/8491music

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: