Workshop för mammor?

Jag har funderat länge på det här. Igår la jag ut frågan på min fanpage och kollade av intresset. Det fanns några som tyckte det var en himla bra idé. Så nu kollar jag av bloggen.

Ni som är mammor fotar ju era barn varje dag. Med mobilen, med kompaktkameran eller med systemkameran. Skulle det finnas ett intresse i en workshop där jag lär er hur man får bättre vardagsbilder på era barn? Där vi går igenom inställningar, vad man kan tänka på, hur man fångar ögonblick, där vi lär oss mer om att hantera ljuset, oavsett vilken kamera man använder.

Om intresset finns, vilka dagar skulle passa bäst att hålla en sådan workshop? Vardagar eller helger? Och ni som inte kan ta er till Sundsvall, finns det något intresse i att köpa en sådan workshop på CD/över internet?

Jag skulle bli SÅ glad om ni ville hjälpa mig och skriva ner era åsikter. Det skulle betyda så himla mycket!!

Foto: Porträttfotograf, Fotograf MissJeni (Jag)
Bild: Mira, familjefotografering, 2012-03-21, Sundsvall


Kommentarer
Postat av: Katrine

Vilken rolig grej! Klart jag är på, skulle det gå att höra en

"mammaparty"? Typ en kväll med en grupp mammor

Som får göra nåt skoj tillsammans?:)

2012-04-19 @ 19:42:32
Postat av: Fotograf MissJeni

Katrine: Ja precis, det är så min tanke är :)

2012-04-19 @ 19:47:04
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Dorion

JAAAA, jag vill! Eftersom jag jobbar på dagarna passar helger mer för mig men de som är mammalediga kanske hellre vill ha det på vardagarna, då helgen är familjetid för hela familjen?

CD var smart men det blir ju inte lika personligt, ställa frågor osv.

2012-04-22 @ 09:42:52
URL: http://www.salongbarock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: