Våga göra verklighet av dina drömmar

Jobbar man med något kreativt yrke så kommer man ofta på fler idéer som man vill göra. Men även om man inte jobbar med något kreativt yrke. Även om man sitter på ett kontor framför datorn hela dagarna så kan man ändå ha massor av idéer och drömmar.

Våga prata om dina drömmar. Våga göra verklighet av dom. Vi lever i en värld som ständigt förnyas och de mest lilla tänkbara kan bli något otroligt stort. Bara man vågar göra något.

Jag har länge haft en idé. En idé som jag verkligen skulle vilja genomföra men av någon anledning så har det inte kommit längre än så. Förrän nu. Idag fick någon annan än jag och min sambo veta min dröm och jag fick en bekräftelse på att det inte är omöjligt. Vilken motivation det ger.

Det kan bli en spännande tid framöver och jag ser fram emot att kunna dela med mig av den till er inom sin tid. För jag är säker på att det bara handlar om när.

Så våga göra verklighet av dina drömmar. Innan någon annan gör det.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj så spännande!

2012-04-26 @ 09:51:48
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Vad spännande! Och helt rätt, man ska aldrig ge upp sina drömmar och vid minsta tillfälle man får så ska man göra allt man kan för att få dem att gå i uppfyllelse! Lycka till! Det ska bli kul att få höra vad det är sen :)

2012-04-26 @ 12:38:26
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: