Hemma hos

Idag har jag redigerat bröllopsbilder hela dagen, i princip. Så det var skönt att byta datamiljön mot att gå ut i höstvädret och ta bussen hem till "min" Essence familj, Maria och Elna på eftermiddagen. Maria bjöd på gofika i form av paj och té och Elna hade tusen saker hon bara måste få berätta om. Gotösen! Jag var dit för att lämna deras album som innehöll bilder från fotograferingen i samband med Essence Vitae. Elna blev väldigt glad och ville genast kika i albumet.

Jag hade inte med mig någon kamera, men var tvungen att ta fram mobilkameran och fånga hennes glädje.


Kommentarer
Postat av: Helena

tack! Jag vet. Jag ska göra det när jag har min affärsidé klar. Nu har jag bara lite lösa idéer

2011-10-11 @ 21:41:53
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Amanda

TÄVLING!



Tävla om veckans blogg! Kommentera valfritt inlägg att du är med.



(Ibland lottar jag fler än en vinnare!)



Lycka till!

2011-10-12 @ 00:04:32
URL: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: