Gran Canaria del IV

Nu fortsätter vi resan genom Gran Canaria. Har du missat de andra delarna kan du läsa dom här, här och här.

Måndagen den 12:e september var en sån där spontan dag där vi gjorde precis vad vi kände för. Det vill säga, åka till Playa del Ingles, rida på dromedarer, åka vidare till stranden och slås omkull av vågorna. Inga konstigheter.

Vår dromedar som jag och min sambo fick rida på heter Brahim och Pia och Ted red på Mundo, det är också just Mundos öga som syns på bilden. Helt klart en upplevelse utöver det vanliga, man tror inte att dom är så stora förrän man faktiskt sitter där på ryggen.


På vägen hem från stranden kom det fram två katter som var himla kelsjuka. Jag älskar deras täckning, såg ut lite som en gråmelerad lo. Himla fina var dom! Självklart var både jag och Pia tvugna att fota lite!
Bilder från Gran Canaria


Kommentarer
Postat av: Marinda :)

Härliga bilder !

2011-10-07 @ 14:41:01
URL: http://marinda.webblogg.se/
Postat av: Dorion Chang

GAAAAAH!! Längtar verkligen till en solig plats nu när man vaknar till nollgradigt :P

2011-10-09 @ 19:40:53
URL: http://salongbarock.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: