Företagsporträtt - YourCloset

När jag skriver detta är det torsdag kväll, klockan är 20:51 och jag tittar på rosabandet galan, självklart har jag skänkt pengar också. Men när ni läser det här så är det lördag, klockan är 18:16 och jag har gjort mig lite vackrare inför kvällen.

Så ja, detta är ett tidsinställt inlägg, bra grejjer det där.

Min tvillingsyster är också här och lite just därför kan det vara på sin höjd att lägga upp lite fler bilder på just henne. Visst är hon snygg, min tvilling! Glöm inte att kika in YourClosets hemsida, om just du letar efter att hitta din nya klädstil!
Foton: Porträttfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall
Bilder: Företagsporträtt, YourCloset, 111015, Stockholm


Kommentarer
Postat av: Mette

SKITSNYGG klänning! Och tvilling förstås!

2011-10-29 @ 19:11:03
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Jessica

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: