Förbereder resa

Jag smyger omkring i lägenheten, dricker té, går till vardagsrummet, köket, hallen.
Tvättar kläder, packar, provar läppstift, väljer smycken, slår in paket.

Imorgon åker jag med Pia till Krylbo. Pia, jag och sex hundar. Det ni. Där hoppas jag få se när Kiara paras med en stilig hane, och samtidigt får träffa Charlies farfar, tror jag det var.

På fredag eftermiddag hämtas jag upp av älskling och styr vidare mot Eskilstuna och bästaste vännen som har kalas. Hon blir ju stor flicka nu och det ska ju självklart firas! Det blir dessutom dubbelt firande då Mickis också fyllt år. Kan inte bli annat än grymt!

Men don´t worry. Det ligger några tidsinställda inlägg och väntar på er. Dessutom finns jag ju på twitter om ni vill ha lite tätare uppdateringar under tiden.

Nu ska jag fortsätta packa, så jag blir klar nångång. Kan ju vara en fördel.

Kläder till vänster, smink till höger.
Bild med mobilkameran


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ses på lördag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: