Bröllopsmässa 2012

Idag har det varit fart och fläng hela dagen. Jag avslutade med att åka till Södra Berget för en informationskväll om kommande bröllopsmässa där i februari. Jag personligen gillar konceptet för bröllopsmässor. Det är en jättebra möjlighet att träffa alla som jobbar med bröllop eller fest och få en möjlighet att prata, känna och se vad som finns att erbjuda för just ditt bröllop. Så därför kommer ni att få möjlgihet att träffa mig den 26:e februari 2012 på Södra Berget tillsammans med flera andra företag som finns till för att göra din dag perfekt!

Kom till Sveriges vackraste bröllopsmässa!
Jag på bröllopsmässa mars 2011


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Åh, va roligt! Jag är så besviken över att de slutat att ha bröllopsmässa här, hade så gärna velat va med där!

2011-10-04 @ 00:06:44
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: