Annorlunda prislista

Jag är som många av er vet, lite av en fanatiker när det kommer till att sticka ut från resten. Mina bilder talar ett eget språk, jag som person, ja, behöver jag ens nämna något om det? Idag fick jag hem något som stärker ytterligare känslan av att sticka ut. Ha något som ingen annan har.

Idag fick jag hem mina "visitkortsböcker" - 12x12cm från Saal och dom är heeeelt underbara! Jag vill alltid ge den högsta kvalitén till mina kunder, oavsett vad det är. Den här boken hjälper mig ett steg framåt.

Man kan även beställa den till sina egna bröllopsbilder. Perfekt att ha med i handväskan och kunna titta i den, när som helst. Vart du än är kan du alltid visa upp dina bröllopsbilder för dina vänner. I love it!
Bilden till höger är mest för att visa storleken, lilla albumet 12x12cm, mellan 19x19cm och största är 30x30cm


Kommentarer
Postat av: Sessan

Så praktiskt.

2011-10-15 @ 20:01:06
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: