träningsabstinens

Det är konstigt. Så fort man kommer igång med träningen så undrar man vad man gjorde utan den. Det roliga är att det inte krävs nå mycket alls för att få suget tillbaka. En timmes styrketräning och jag var fast. Två gånger förra veckan och idag besökte vi Golds Gym igen. Målet är tre gånger i veckan.

Genom att träna så försvinner även sockersuget. Ja, i alla fall inbillar jag mig det. Antingen det eller så tänker jag omedvetet att "äter jag den där chokladen så var träningen förgäves" typ.

Äntligen har soffpotatisen fått sig en spark i röven!

Nu är det bara katterna här hemma som ligger på latsidan. Men. Det gör inget.


Kommentarer
Postat av: Sica

Ska vi byta katter? Full fart här hemma!

2011-11-09 @ 19:57:34
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: