Sleepy Saturday

Idag är det en sån där dag då träningsvärken efter två dagars styrketräning (ja, vi gick dit igen i torsdags) känns som allra värst. Det kan också vara sängen som är helt fel för min rygg. Ont gör det i alla fall.

Idag är det en sån där dag när dimman ligger och lurar utanför fönstret och regnet hänger i luften.

Idag är det en sån där dag då vi dricker lite extra många koppar té, hänger i soffan och myser med djuren.

Idag är det en sån där lördag helt enkelt.

Foto: Fotograf MissJeni - Sundsvall (Jag)
Bild: Fred, min katt gör de han gör bäst - sover.


Kommentarer
Postat av: filippa- musik o fotografi

Vilket objektiv som du har tycker du är bäst? ;)

2011-11-05 @ 18:58:26
URL: http://cutieemusicphoto.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Filippa: Svårt att säga då alla används till olika tillfällen.



Mitt tele 70-200 2,8 är underbart att jobba med under vigsel och mingelbilder och vid tillfällen man inte vill vara så nära motivet.



50mm 1,4 är underbart porträttobjektiv som jag även använder mycket här hemma när jag fotar mina djur eller självporträtt och jag bara älskar det korta skärpedjupet!



35mm är ett objektiv jag använder mer och mer för att utveckla kompositionerna. Fast jag vill ha ett starkare vidvinkel och 24mm 2,8L står på önskelistan.



100mm 2,8 är perfekt för närbilder av alla dess slag. Jag älskar det!

2011-11-05 @ 19:09:45
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

skönt att ta det lugnt! :)

2011-11-05 @ 19:32:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: