Pre-wedding Merja & Anders

I fredags träffade jag Merja & Anders. Dom ska gifta sig den 11:e juni och jag kommer få äran att föreviga deras stora dag. Vi åkte runt och rekade lite ställen inför porträttfotograferingen och hittade flera bra som kommer ge en stor variation på bilderna.

Innan vi började med provfotograferingen så var Merja lite nervös inför att stå framför kameran men när jag visade henne bilden nedan på dom båda så utbrast hon: "åhhh, är det där vi? Vad fiiiiint, du är den bästa" En kommentar som gjorde mig väldigt varm i hjärtat. Jag längtar efter eran dag, nästan lika mycket som ni själva!

Sen har dom en förkärlek till svartvita bilder, vilket är väldigt passande. För det har ju jag med.
Foton: Bröllopsfotograf, Fotograf MissJeni (Jag)
Bilder: Merja & Anders, Pre-wedding session, 110520, Kungsör


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Det är 500GB i den :)

2011-05-24 @ 23:12:11
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: becca

Härligt!

2011-05-25 @ 10:14:18
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: