Anneli & Johans bröllopsdag

Bröllopssäsongen är nu officiellt igång för min del och vilken start sedan! Vi undkom regnet under hela porträttfotograferingen och solen passade till och med på att kika fram. Vigseln hölls i Stöde kyrka som jag aldrig tidigare fotat i, men som jag gärna återvänder till. Festen hölls i Torpshammar och när alla gäster kommit på plats öppnade sig himlen och släppte ner en skur, lagom till när brudparet anlände med båt. Dock kom dom fram torra och lyckligt nygifta och några minuter senare sken solen igen.

Nu laddas bilderna över till datorn, smygredigeringen har också börjat och favoriten är utvald. Jag brukar vänta med det bästa till sist, men den här gången kan jag inte vänta. Jag är så nöjd över bilden och Anneli är så vacker. Så den här får bli en sneakpeak på vad komma skall.
Foto: Bröllopsfotograf, Fotograf MissJeni (Jag)
Bild: Anneli & Johans bröllopsdag, 110528, Stöde

Tusen tack Anneli & Johan för att jag fick vara med och fira er fina dag tillsammans med er!


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Men åh, superfint!!

2011-05-28 @ 23:05:32
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

vad cool bilden är! Skulle kunna vara en reklam för mascara :p



det är så bra att ha planer :) låter ju spännande allt du har tänkt!

2011-05-29 @ 14:16:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: becca

Underbar bild !

2011-05-29 @ 16:00:06
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: