Sofia & Christian ♥

Ja, den här helgen har verkligen gått i bröllops tecknet, med bröllop både i fredags och igår. Jag har en hel hög med fantastiska bilder att gå igenom. Igår var det dags för Sofia och Christian att gifta sig. Vi började fotograferingen inne på hotell Knaust, igen! För att sedan ta sikte mot GA kyrkan för vigseln. Döm om min förvåning när jag hör Metallicas låt The ecstasy of gold som ingångs låt. Som stort Metallicafan sen 14-års åldern var mitt leende lika brett som ett barns på julafton och hjärtat började slå allt snabbare.

När en tjej sedan uppträder med Nothing else matters, min absoluta favoritlåt, så fick jag det väldigt svårt att svälja den där klumpen i halsen som så gärna ville komma fram i form av glädejtårar. Tack och lov att man har en stor kamera i nyllet och kan gömma sig bakom. Det var fantastiskt fint.

Tusen tack Sofia & Christian för att jag fick dela den här dagen med er.
Foton: Bröllopsfotograf, Fotograf MissJeni (Jag)
Bilder: Sofia & Christians bröllopsdag, 110504, Sundsvall


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har redan 50mm 1/8 så det skulle vara 1/4 i så fall :)

2011-06-06 @ 09:18:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: becca

Fint !

2011-06-06 @ 14:34:03
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: