Jocke & Johanna - pre-wedding

Idag åkte jag till en liten by vid Matfors för att träffa Jocke och Johanna som gifter sig i juli. Kyrkan var en liten mysig kyrka utifrån men när man klev in öppnades den upp och var rymlig och ljus. En charmig lagom stor kyrka. Förutom att gå igenom detaljer inför deras bröllopsdag så provade vi även att fota lite i grönskan runt omkring kyrkan.

Innan vi skiljdes åt så frågade jag om det var något dom var osäkra på gällande fotograferingen och Jocke svarade: Nä, det här var ju kul! Jag är helt säker på att vi kommer få riktigt kul på er bröllopsdag också!
Foto: Bröllopsfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall (Jag)
Bild: Jocke & Johanna - pre-wedding, 110617, Attmarby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: