Living on the edge

Josefine skickade några bilder till mig som hon tog igår när jag fotade Eva-Lotta och Karls bröllopsporträtt. Jag är inte bara bröllopsfotograf, jag är skoputsare också! Våtservetter är bra att ha med sig, visst, photoshop i all ära, men att få bort smuts på plats sparar lite mer tid.


Sen tycker jag det är lite spännande med utmaningar. På den här bilden står jag väldigt långt ut på en sten, precis bakom mig finns det ungefär 3 meter luft innan vatten och mer sten kommer. Vad gör man inte för konsten? Living on the edge.




Alla bilder är fotade av Josefine Ellström


Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Edgen lever jag på hela tiden i fotograferingen...det är väl en del av detta jobb!! Alltid se till den bästa bilden och inte den bekvämaste, säkraste arbetsställningen! DOck har jag aldrig varit skoputsare...än! ;O)



Härliga bilder och visst är det roligt att ha lite bilder på sig själv "in action"!



2011-07-03 @ 20:36:34
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Fotograf Madeleine Ekberg = )

ååh det ser så kul ut att fota bröllopsporträtt. :)

vad brukar du använda för objektiv?

2011-07-03 @ 21:07:35
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: