Like water flows

Idag var det dags för Eva-Lotta och Karl att gifta sig. Vigseln skedde i, vad jag anser är Sundsvalls finest, Selångers kyrka. Det var en vacker vigsel och när dem skulle ge varandra sina löften och Karl började snyfta så kändes det skönt att ha en stor kamera framför ansiktet. Det var nog första gången som jag hörde att mannen darrade på rösten och behövde ta en kort paus för att kunna avsluta sitt löfte. Äkta kärlek.

Sedan åkte vi till sidsjöbäcken för att fota deras bröllopsporträtt. Det är ett ställe som jag verkligen är ett fan av och tillsammans med det här vackra paret blev det perfekt. Allt var så enkelt, som rinnande vatten.
Foton: Bröllopsfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall (Jag)
Bilder: Eva-Lotta och Karls bröllopsdag, 110602, Sundsvall


Kommentarer
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Underbara bröllopsbilder, jättevackert brudpar och superfin miljö! Det tillsammans med en jätteduktig fotograf blir ju en killer kombo! Precis som det har blivit här! :D

2011-07-02 @ 20:31:37
URL: http://mwfotografi.blogg.se/
Postat av: Linafoto

Svar: Ja, det var ett väldigt mysigt kvällsljus ute :)

2011-07-02 @ 23:33:01
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: