Isabelle & Anna var modell för en dag!

Idag har jag fotat två snygga tjejer. Ni kanske känner igen dom? Idag fick jag i alla fall träffa Anna och Isabelle igen och den här gången var Dorion med och sminkade och fixade håret på dom. Det blir riktigt snyggt och jag är knappast förvånad. Vi åkte till sidsjöbäcken för att fota var och en för sig men även tillsammans. En timme gick riktigt fort och när vi var klara och jag visade några bilder för tjejerna så sa Isabelle: Det ser ju ut som modellbilder. Varav jag svarade; men ni är ju modell för en dag!
Foton: Porträttfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall (Jag)
Smink & Hår: Dorion Chang
Bilder: Isabelle och Anna, modell för en dag, 110715


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack pärlan. En nystart är inte fel ibland.



Gud så fina bilder, as always.

2011-07-15 @ 21:43:19
URL: http://fantastiskera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: