I got you

Något många kanske inte vet om mig är att jag älskar dans. Jag älskar hur man kan uttrycka sig genom rörelser och jag älskar att se människor dansa. Själv är jag inte så duktig på det, förutom att headbanga eller sittdansa då, men det gills nog inte. Men i alla fall så följer jag So you think you can dance slaviskt och min favorit är Melanie. Ikväll dansade hon och Marko lyrisk hiphop och även om det inte är den dansstilen som jag gillar allra mest så fick jag ett glädjerus genom kroppen. Rysningar på armarna och kärlek i hjärtat.

I got you.




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Å älskar också dans! so you think you can dance, grymt bra. Synd bara att jag inte (heller) kan dansa, ingen rytm eller kordination alls tyvärr, hade gärna kunnat :)

2011-07-30 @ 11:37:26
URL: http://phokuseramera.blogg.se/
Postat av: Pablo Nutti

Åh det där såg jag idag asså reprise då hehe ^^



Älskar låten :D

2011-07-31 @ 19:33:13
URL: http://pabbeawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: