Energikick

Underbar dag!

När jag vaknade idag kände jag mig fylld av energi. Jag visste att jag hade en fantastisk dag framför mig, men hur den skulle sluta kan man aldrig veta förrän man är där. Efter Golds Gym tog jag bilen (tack för AC) till Alnö och träffade en underbar familj. Camilla med sin man Micke och deras två söner, Alfons och Mille. I början var dom lite trötta och blyga, men efter att dom fått hoppa studsmatta en stund så blev det spring i benen och jag hade fullt sjå med att hänga med i svängarna.
Lekfulla busungar fyllda med energi smittade av sig på mig och det blev mycket skratt under fotograferingen. Efteråt blev jag bjuden på saft och bulle och satt och pratade med Camilla om livet en stund innan det var dags att åka hem. Det är precis det jag älskar med mitt jobb. Att jag får chansen att träffa så många människor som börjar som främlingar, men innan man åker hem har man kommit varandra närmare inpå livet.

Tack Camilla och Micke för att jag fick komma hem till er fina familj! ♥
Bilder: Familjefotografering, 1107007, Alnö


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Vilka underbara bilder! :]

2011-07-08 @ 02:13:53
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Wow, sista bilden, i gungan, är hur fin som helst! med vinden i håret och glädjen i ögonen verkligen lyser det om den :)

2011-07-15 @ 15:51:09
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: