Emmah & Jens - Pre-wedding

Det är många gånger man känner att man kommer lite närmare ett brudpar, men det är inte alltid man faktiskt klickar direkt. Det tar en liten stund och gärna fler träffar för att nå det där lilla extra. Emmah och Jens träffade jag för några månader sen, då kom dom hem till mig för att se vem jag var. Känna lite på om jag var rätt för dom. Innan vi skiljdes åt så hade dom bestämt sig.

Idag träffades vi igen för deras bröllopskonsultion. Vädret, som jag skrev om i tidigare inlägg, var inte alls på vår sida. Men vi satt och myste inne på Kulturmagasinet med varsin kopp té, bläddrade i album och planerade allt för fotograferingen in i det minsta detalj. När vi kände oss klara så tog vi oss tre våningar upp och fotade lite för att känna på den biten också.
Innan vi skiljdes åt för den här gången så kom dom upp och hälsade på Charlie hemma hos mig, det var då jag kände det där "lilla extra". När man bryr sig om varandra utanför själva bröllopsplanerna. Det är då man får den där sista kontakten som gör det så otroligt värdefullt inför bröllopsdagen.

Jag var ganska säker innan, men nu VET jag att deras dag kommer bli perfekt och jag längtar!
Bilder: Emmah & Jens, pre-wedding, 110712, Sundsvall


Kommentarer
Postat av: Fotograf Erika Hallman

Vad härligt att både du som fotograf känner så, och dom som kunder. Jättefint par, blir nog otroligt fina bröllopsbilder :)

2011-07-12 @ 19:03:11
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Sica

Så härligt att man får den kontakten!

2011-07-12 @ 19:25:50
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

UNDERBARA bilder!!! :)

2011-07-13 @ 08:36:38
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: