Bröllopsfrossa

Redigering av bröllopsbilder, fortsätta med bröllopsalbum, tackkort, förstoringar. Ikväll frossar jag i bröllop i dess olika slag. Imorgon fotar jag bröllop och jag tror det kommer bli grymt! Jag har fått tillbaka urvalet från Anneli och Johan och har börjat med att utforma deras bröllopsalbum och tackkort. Jag tycker det är mysigt att sitta och pyssla med album för att sedan se slutresultatet.
Utöver det som ingick i paketet beställde Anneli och Johan även en förstoring och resterande bilder totalt 202st utöver paketet. Då vet man att man gjort ett bra jobb och det värmer väldigt mycket!
Foton: Bröllopsfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall (Jag)
Bilder: Anneli & Johans bröllopsdag, 110528, Stöde


Kommentarer
Postat av: Fotograf Madeleine Ekberg = )

åh vilka fina bilder. väldigt mycket känsla i dem :)

2011-07-01 @ 23:12:22
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/
Postat av: Sica

Förstår dom! Bilderna är helt fantastiska!!

2011-07-02 @ 11:55:31
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: