Tystnaden som uppstår

Idag gör jag inte mycket ljud ifrån mig. Innan jul sökte jag en kurs i Strategisk kommunikation & Sociala medier 7,5 hp på distans. Jag blev antagen som reserv och klev in för två veckor sen. Andra inlämningsuppgiften ska vara klar imorgon och just nu ställer jag mig frågan varför jag ens hoppade på tåget igen. Visserligen är kommunikation lite spännande och sociala medier är ju ännu mer spännande. Så okej, jag förstår väl kanske. Men ändå. Jag hatar ju att plugga.

Anyway. Imorgon händer det desto roligare saker. Modell för en dag plåtning med våran trogna kund Anna. Det blir fjärde gången som jag fotograferar henne nu. Varav tre av fyra har hon köpt modell för en dag paketet. Det blir kallt, snöigt och isigt och den här gången utan hästarna. Jag ser fram emot att trotsa kylan!
Foto: Porträttfotograf, Fotograf MissJeni (Jag)
Bild: Anna Linné, porträttfotografering


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Haha, jojo! Men hennes uttryck märks det inte alls på ;D

2011-02-16 @ 20:10:05
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Sica

Haha, bara att plugga på! :D Det grejjar du!

2011-02-16 @ 21:08:20
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: