Min första kursdeltagare!

Idag ringde det på dörren när klockan slog 12:00. Utanför stod en glad Jenny med kameraväskan på axeln. Hon kommer från Skåne och har haft intresset för foto väldigt länge. Men då barn och annat har tagit hennes tid så har hon inte riktigt haft möjlgihet till att komma igång ordentligt. När vi började småprata om fotandet i allmänhet så märkte jag hur det lyste i hennes ögon när hon beskrev känslan av att fota.

Det är fantastiskt att möta så engagerande människor som påminner om mig själv när jag började ge mig in i fotovärlden.
Jenny gick Nybörjarkursen, där vi gick igenom inställningar på kameran och provade oss fram till hur man kan hantera de olika lägena.
Det känns det otroligt roligt att få lära ut det jag kan till andra. 45 minuter gick väldigt snabbt och jag vet att Jenny kommer utveckla sitt fotande till högre höjder! Nästa gång vi ses blir det för min andra kurs, fortsättningskursen. Jag ser fram emot att få träffa Jenny igen!


Vill du också gå någon av mina fotokurser? Kontakta mig för mer information och bokning via [email protected]


Kommentarer
Postat av: Sica

Gud vad roligt! Hade hon också Canon, kanske till och med lika kamera modell? Eller är det inte så stor skillnad på inställningarna mellan kamera märken kanske? :)

2011-02-06 @ 13:51:21
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Fotograf MissJeni

Sica: Hon hade en Canon 500D, bilden visar min Canon Eos 40D :)

2011-02-06 @ 13:55:59
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: