Me wanna!

Min kära mami påminde mig fint om att jag snart fyller år. Visserligen är det lite mer än en månad kvar tills dess. Men hon fick mig att börja fundera på vad som önskas och behövs här i hemmet. Till skillnad från när man var liten och bara önskade sig leksaker och godis så har jag (faktiskt) växt upp och kommit på att sånt där är inte lika spännande längre. Eller när det är de, så kan jag köpa en godispåse själv.

Nu tänker jag praktiskt. Och det som vore himla bra att få är underställ och ett par täckbyxor. Efter tre och ett halvt år bosatt i Norrland så har jag ännu inte ägt några riktiga vinterkläder. (Bilderna är klickbara och tar er praktisk nog till hemsidan där kläderna finns att köpa)

Idag när jag höll som bäst på att skriva ut lite förstoringar så började min skrivare att ge upp, sakta men säkert. Men efter en trogen tjänst på nära fyra-fem år så kan jag inte klandra den. Så självklart behövs en ny, rent praktiskt i mitt arbete. I julas önskade jag mig en Canon Pixma MG8150, en lite av en "värsting". Vilket jag förstår är lite för mastigt för mina föräldrar. Så jag kollade även på MG6150 och inser att. Ja. Den är ju en "värsting" den med, om bara lite mindre.


Dessa tre saker är väldigt prioriterat och högst upp på min "I wanna-lista". Utöver det så vore det himla trevligt att få någon blomma och ett grattiskort, eller varför inte överraska med något som jag själv inte har tänkt på? En resa till Bahamas? Ett sprillans nytt objektiv? En iPad? En ny kamera? Lackmotiv till bilen? En tatuering?

Skönt att mina föräldrar har humor.....


Kommentarer
Postat av: Vinterkläder på Stadium.se

Hej Jeni,



Jag hoppas dina föräldrar hittar de rätta presenterna. Det är klart att du inte ska frysa. :-) Jag kan också tipsa om att vi just nu har 20% rabatt online på stadium.se på allt under vintersport fram t.o.m 6/3.



Som tack för att du länkar till någon av våra produkter visar vi även upp ditt blogginlägg och länkar till dig på de produktsidor du länkat till.



Stort grattis i förskott!



/David B



Social Media Manager,

Stadium AB

www.stadium.se

Postat av: Sica

Jag fyller ju också år snart ju! Varför har inte Mami påmint mig?

2011-02-23 @ 19:04:44
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Mami

Har jag visst. Det var länge sen. Du har bara glömt det. Fixa önskelista du med......



Kram Mami

2011-02-24 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: