Fotoalbum

Jag har länge använt mig av Ifolor till att göra mina album som jag har i vissa paket. Nu har jag två album kvar att leverera från Ifolor innan jag bara kör på Eirikuva och Saal böcker. Anledningen till att jag byter leverantör är ganska enkel. Eirikuva och Saal levererar väldigt högklassiga album, tryckta på tjockt, exklusivt fotopapper och valmöjligheterna är väldigt många vad gäller omslag, färger och antal sidor.

Men det bidrar även till att priset åker upp. Man får vad man betalar för och jag har varit väldigt nöjd med Ifolor länge men nu är jag redo för något nytt. Det hoppas jag att ni, mina kunder, också är!
Printscreen från ett av dom sista ifolor albumen jag gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: