Anna & Rickard i tidningen

Idag fick jag syn på Anna och Rickard i Sundsvalls tidning och när jag öppnade min mail så låg det även ett meddelande från Anna där hon bland annat lämnade en fin referens som nu finns uppe på hemsidan.

"Ett stort tack för att du tog dig an uppdraget att fota vårt bröllopsporträtt. Det blev en fotografering/dag vi aldrig kommer glömma. Kärleken vann över kylan! Vår dag är förevigad tack vare dig! Tack /Anna & Rickard -2011"





Jag blir alldeles varm i kroppen när jag får se mina brudpar i tidningen. Det går inte att sticka under stolen att bröllop är speciellt. Tusen tack Anna och Rickard för era fina ord och jag kommer inte heller glömma eran speciella dag.


Kommentarer
Postat av: becca

Jätte fin bild !! :D

2011-02-25 @ 17:43:22
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Sica

Åh vad kul att se! Bilderna blev jättevackra.

2011-02-26 @ 10:56:31
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: