You may say I a dreamer, but I not the only one

Idag vaknade jag av känslan att vara fri. Helt egen. Efter en springtur med Charlie hann jag göra så mycket mer för mina kunder än vad jag har hunnit med hela sommaren. Jag vill ge er det bästa och nu kan jag äntligen göra det! Det känns underbart att ha tagit klivet ut till det okända. Jag är en människa som har växt upp med stort stöd från familjen och har fått höra av mamma att jag kan göra precis vad jag vill.

Nu äntligen gör jag det. Jag gör det jag älskar och det jag väntat så länge på. Jag är min egna chef och jag fotar för er. För att ni ska minnas era betydelsefulla stunder i livet. Jag jobbar för era minnen, fullt ut.

Jag vet att jag inte är den enda som vågar satsa på sina drömmar. Men jag vet också att det är så många som sitter och tänker "det vore så kul om jag fick göra det här". Tänk inte, gör det! Man måste våga chansa för att se vad som händer. Annars sitter man där och tänker "tänk om....".

Vad är just din dröm? Vad vill du uppnå? Det vore så intressant att få höra om era drömmar.


Tillsammans lyckas vi!
Foto: Josefine Ellström


bild: Ulrika & Kristers bröllopsdag, 110806, Galtström
Smink & Hår: Dorion Chang


Kommentarer
Postat av: Sica

Min dröm är att kunna köra heltid med YourCloset och leva på det, ha ett kontor, kunna jobba heltid med att inspirera och hjälpa människor att hitta sin personliga stil.

2011-08-17 @ 19:15:31
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Maria

det är så härligt med drömmar! :)



faktiskt så föder ungefär 70% av alla förstföderskor efter beräknat datum. men de har räknat ut att det mest är genetiskt. och mamma fick mig en vecka för tidigt och även mormor fick sitt första barn tidigare. därför vi tror att även jag kommer få det :)

2011-08-17 @ 19:28:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Liisa

Drömmer om att få starta eget och känna mig "fri" jag också. Men det är ekonomin och att få allting att gå ihop som oroar mig och gör så att jag inte får igång nånting.

2011-08-20 @ 23:02:38
URL: http://ljnfoto.webblogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Liisa: Om du oroar dig så kommer du aldrig våga prova. Bestäm dig för att lyckas istället och du ska se att det går mycket lättare. lycka till!

2011-08-21 @ 13:24:22
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Det är verkligen värt att våga! Jag blir förvånad att så många inte gör det. Misslyckas man så har man iaf provat. :)Jag är glad att jag vågade redan vid 21 års ålder och idag driver jag flera egna företag vid sidan av ett heltidsjobb. Allt går om man vill!

2011-08-28 @ 16:06:55
URL: http://uh-huh-me.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: