Mot storstan!

Idag ska jag och Charlie sätta oss på tåget och åka till min syster i Stockholm. Charlie har aldrig åkt tåg förut, men det ska nog gå bra! Imorgon åker jag vidare till Göteborg för att gå en workshop med David Beckstead, en bröllopsfotograf från Washington som ska lära oss allt han kan om kraftfulla kompositioner! Det kommer garanterat bli en upplevelse att minnas! På torsdag är jag tillbaka i Stockholm igen för att spendera helgen där. Min mamma fyller 60 och det ska firas med hela tjocka släkten och en fest som sent kommer glömmas!

Så, bloggen. Det kommer inte bli så mycket uppdateringar här då min tid ligger någon annanstans. Men twitter är ju en himla bra uppfinning. Där kommer jag uppdatera ofta, med både bilder och text. Så vill ni inte missa något under veckan, så är det twitter ni ska följa!

Klicka bara på bilden så kommer ni till mitt twitterkonto. Enkelt va!?


Kommentarer
Postat av: Sica

<3

2011-08-22 @ 21:10:33
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: