Guldvärd!

Jag får många mail från olika tjejer som vill assistera mig, vilket jag tycker är jättekul. Men jag kräver väldigt mycket av min assistent. Det är inte ett slappt jobb man har. Man ska alltid vara i god tid, inte sjukskriva sig bara för man är förkyld, bära en hel del, hjälpa brudparet, fota lite behind the scene bilder, hålla reflexskärmen vid behov och framför allt ska man älska att fotografera och ha en stark passion till branschen.

Josefine, hon är en sån tjej. Hon har hängt med på en del bröllop iår och hon ser alltid ut såhär. Med sin egen kamera i högsta hugg, väskor och kassar i bägge händerna, på språng och med ett leende på läpparna. Josefine är guldvärd för mig!
Foto: Bröllop - och porträttfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall (Jag)
Bild: Min assistent Josefine på bröllopfotografering, 110806, Galtström


Kommentarer
Postat av: FotografOlivia

Åh jag vill gärna vara assistent på nåt bröllop.



Har du nåt längre fram?

2011-08-06 @ 19:48:25
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Sica

Rätt person på rätt plats är absolut guld värd! Härligt att du hittat henne!

2011-08-06 @ 20:55:07
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Jenny Eriksson

Jag har också insett värdet i att ha assistent och kommer från och med nästa bröllop ha med min sambo, han älskar ju att fota och har blivit bra på att hålla skärm. Dessutom är han ju bra på att bära och hålla mig peppad :)

2011-08-07 @ 07:41:21
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack, gud vad du är snäll! Jag hoppas att du vet att jag tycker att det är riktigt kul att följa med dig och att jag lär mig massor :)

2011-08-07 @ 09:18:17
Postat av: Anonym

Härligt att ha hittat en sån! Hade med mig en tjej igår som mest verkade intresserad av att ta bilder själv på brudparet och mest var ivägen, så hon går fetbort i fortsättningen! Trist.

2011-08-07 @ 14:40:06
Postat av: Anneli - A'la Foto

Hon låter som en fantastisk assistent! En bra assistent är verkligen guld värd...och det märks ännu tydligare när man råkar få med en assistent som kanske inte är lika bra! ;O)



Jag skulle gärna tänka mig en Josefine hit också! :O))

2011-08-09 @ 00:00:36
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: