♥ Joanna & Niklas ♥

En kall men vacker höstdag i oktober fick jag följa med Joanna & Niklas under deras stora dag när dom sa ja till varandra. Vigseln höll till i Säbrå kyrka i Härnösand och då jag tidigare har fotat utanför men inte inuti så var mina förväntningar stora på den fantastiska kyrkan. En ljus, gigantisk kyrka med stora fönster som släpper in ljuset och gjorde mitt jobb så mycket enklare. Att Niklas och Joanna är ett sånt vackert par gjorde inte saken sämre. Jag är än så länge bara i början på redigeringen men några bilder från vigseln måste jag bara visa er. Porträtt och festbilder dyker upp inom sin tid.

Foton: Jag

Bilder: Joanna & Niklas bröllopsdag, 101016, Härnösand



Kommentarer
Postat av: Sica

Åhh dom där bilderna. :D Vill se vad du hittar på med de andra fina du visade när du var här :) Och jag står fast vid att brudgummen är för jäkla lik Markus Fagervall! haha.

2010-11-04 @ 13:27:34
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Pernilla och Paulina

Åh va bra du är på att fota! :D Mycket inspiration! :D

2010-11-08 @ 11:13:45
URL: http://panapeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: