Du tror du sårar mig, men du gör mig bara starkare.

Framgång hos någon sticker ofta i ögonen på andra. Andra som önskade att dom var lika duktiga. Jag har inga problem med att människor inte gillar det jag gör. Alla kan omöjligt tycka om mina bilder. Det är inte meningen heller. Men för er som inte gillar det jag gör. Varför inte bara låta bli att kika in här? Låt bli att försöka trycka ner mig. Ni lyckas inte. Jag vet vilken talang jag sitter med och jag håller mitt huvud högt över alla foton jag producerar fram. Så istället för att försöka såra mig med ord, försök uppnå något själv istället. Slösa inte tid på mig, utan lägg din tid på att göra något med ditt liv istället.

För alla människor kan om man vill. Man måsta våga satsa för att vinna. Så även om man tror att man inte har något eget att jobba med, så tänk om. Jag har inte kommit hit där jag är idag på ett bananskal. Jag har jobbat hårt och jag förtjänar att vara här. Det gör du med.
Foto: Bästa Wilmafoto, bröllopsfotograf i Stockholm
Bild: Jag med min babe, Canon Eos 5D


Kommentarer
Postat av: Janika

Så rätt bästises, du är en talang! BÄST! Pyss, hoppas vi ses snart !

2010-11-29 @ 12:37:25
URL: http://ahooooo.blogg.se/
Postat av: Helen

Bra skrivit bruden! :-)

2010-11-29 @ 13:18:29
Postat av: Sica

Jättebra skrivet siss. Förstår inte varför folk envisas med att klicka sig in någonstans bara för att lämna en elak kommentar. Och sen somna sött på kvällarna? Hur orkar dom?

2010-11-29 @ 14:12:34
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Håkan

Tråkigt när folk inte har något vettigt att skriva än bara negativa kommentarer. Du är grym på det du gör!

Tack för kommentaren på vårt fotosondag bidrag, håller med om att den andra bilden var lite bättre, men det var kul att göra ihop. Svårt att realisera idéen själv kände jag :)

2010-11-29 @ 14:56:18
URL: http://www.brovell.se
Postat av: Emelie Ohlsson

Jättebra skrivet! Förstår inte varför många skriver negativa och elaka kommentarer, det är ju bara att skita i det. Ser jag en bild någonstans jag inte gillar skulle jag aldrig skriva något, då struntar man ju i att skriva något alls och kanske hittar en annan bild man gillar..

2010-11-29 @ 17:20:09
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: söstra mi

go girl..... du e bäst det vet vi

2010-11-29 @ 18:20:11
Postat av: Victoria

Usch vad tråkigt! Jag tycker du är grymt bra. Du har verkligen utvecklats och är hur duktig som helst. Sen måste folk komma ihåg att bara för att de kanske inte skulle gilla en bild betyder inte det att alla tycker likadant. Det finns hur många olika sätt som helst att ta bilder på och jag tycker att en duktig fotograf ska inte bara ta fina bilder utan också ha ett eget uttryck och stil. Det tycker jag att du har!



Vem som helst kan lära sig photoshop och ta fina bilder - men att göra fotograferandet till en konst och uttrycka sin egen stil är svårt. Alla dina bilder säger "Jennie" tycker jag och är personliga. Blä på negativa människor. Konstruktiv kritik är bra men elak kritik kan de hålla för sig själv!

2010-11-29 @ 18:58:23
URL: http://victoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: