Produktiv dag

Jag har lämnat in sista inlämningsuppgiften. Sedan blev jag fast i photoshop och redigerade underbara bilder från senaste konsultationen med ett bröllopspar. Jag skulle gärna vilja visa er några bilder men då det är ett hemligt bröllop så får jag hålla på dom ett tag till. Istället så bjuder jag på några bilder från i torsdags. Efter att jag fotat klart Johanna så fick Matilda låna min reservkamera och objektiv för att själv ta några bilder på Johanna. Här är två behind the scene bilder som jag tog av bara farten på Matilda in action :)
Foto: Jag
Bild: Matilda fotar Johanna, Dorion stod för smink & hår


Kommentarer
Postat av: Ingrid

jag förstår vad du menar, jag är bara lite osäker på hur jag annars ska göra för att få fram vinnare. lite trist om bara jag är jury lixom.. vill ju att läsarna ska få medverka :) har du förslag på hur man skulle kunna göra så blir jag tacksam :)

2010-05-25 @ 18:57:22
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Sandra - art, design & photography

Svar: Tack så mycket :) Gjorde som du sa och kade kontrasten och skärpan. Ökade lite med färgerna också blev mycket bättre tycker jag :D

2010-05-25 @ 20:18:00
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Viktoria M

sv: Svar var Nummer 3 :) Klänningen!



Ja, men visst. Ärva är ju samma sak. Så jag tycker att man ska ändra inställning! :)

2010-05-25 @ 22:02:12
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: