På tåget med Mi & Oasis

Just nu sitter jag på tåget hem till Sundsvall igen. Vistelsen i Stockholm har förenat nytta med nöje då jag har hunnit träffa Amanda som jag inte sett på evigheter, strosat runt i haninge centrum och shoppat för att sedan åka hem och äta tacos med tvillingsystern, hennes karl, storasyster med hennes tre barn och så mamma såklart. Men jag har även jobbat, redigerat bilder och fotat Mi. Sällskapet på tåget är Oasis i hörlurarna och Mi i photoshop. Kan bli en trevlig tågresa det här.
Foton: Jag
Bilder: Morgongåva med Mi


Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Ja jag kände mig lite tvungena att varna, det är ju skandalöst av TV4 tycker jag!



Hehe jo sant, lite koll får man ju ha. Jag skulle nog också bara ha fortsatt gå, vad ska de göra liksom, haha :P

2010-07-08 @ 15:34:34
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: Mi

Så nyfiken på alla bilder. Gillade verkligen den övre av de två!

kul att få följa med till Sundsvall. Har velat åka dit länge nu :)

2010-07-09 @ 00:52:42
URL: http://www.liljor.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: