Facebook grupp

Som småföretagare så är sociala medier något som är ett väldigt effektivt kommunikationsverktyg att nå ut till sina kunder med. Jag har en blogg på hemsidan, twittrar och jag har även en grupp på facebook där alla är välkomna att joina om dom vill. Gruppen är till för att få lite feedback från medlemmarna. Få en närmare kontakt med dom som vill bli fotograferade av mig. Jag lottar även ut presentkort och kommer med exklusiva erbjudanden endast för gruppmedlemmarna. Så vill du vara med i gänget? Klicka här! 



Kommentarer
Postat av: Sica

Jag är redan med i gänget :D Funderar fasiken på att skaffa twitter själv nu också.. haha. Har inte riktigt bestämt än men .. det lutar väl åt de hållet.

2010-02-15 @ 18:15:59
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: