En sån dära lista

1. Hur gammal är du om fem år? Lite drygt 29.

2. Vem var den sista du träffade? En snygging.

3. Hur lång är du? 160 cm kort (typ tre äpplen hög)

4. Vilken var den senaste film du sett? Mission impossible 3

5. Vem ringde du senast? En snygging där med ;)

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "till pappa." haha kort och koncist. Det var till min bästa vän, vi ska träffas imorgon och hon undrade vart jag skulle landa när jag kommer fram till Västerås.

7. Vad är dagens planer? Redigera bilder, packa, mysa med katterna och handla sista klappen.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är ganska dålig på det där med att prata i telefon då jag inte har så mycket vettigt att säga. Så sms föredrar jag, men pratar gärna i telefon med bästa vännen, tvillingen eller föräldrarna då vi inte ses allt för ofta.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? Alldeles för längesen nu :/

11. Vilken ögonfärg har du? Leende guldbruna ögon.. lalalala

12. När vaknade du idag? Jag har nog inte vaknat än?

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, och fixade även ett nytt hem till dom.

14. Vilken är din favoritplats? Sängen. Jag bara älskar att sova!

15. Vilken plats föredrar du minst? Har inte hittat den platsen än.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis bor jag kvar i Sundsvall, kanske i hus med familj och som framgångsrik fotograf. Det vore nice!

17. Vad skrämde dig som barn? Dumma människor.

18. Vem fick dig att skratta senast? Wilma & Fred

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? När är man för ung? Men nej, jag äger inga, men kunde gjort.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och. Dock sitter jag numera bara vid min iMac.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Vem fan sover med kläder? Pyjamas hade kanske varit ett bättre alternativ?

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre. Bra att ha.

23. Hur många landskap har du bott i? Tre, två i Sverige, en utomlands.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja. Antecknar ni nu?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor om jag är inomhus. Skor om jag ska ut. Barfota om jag ska sova. Logiskt?

26. Är du social? Ja, Älskar att umgås!

27. Vilken är din favoritglass? Daimstrut. Mhmm!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Uppdatera kamerautrustningen, resa och betala av lån.

29. Tycker du om kinamat? Ibland.

30. Tycker du om kaffe? Nehedu!

31. Vad dricker du till frukost? Té eller äppeljuice

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster.

33. Kan du spela poker? Ja. Jag är faktiskt rätt grym på det till och med.

34. Tycker du om att mysa? Ja, det är ju helmysigt!

35. Är du en beroendemänniska? Beroende av hårdrock, ostbågar och choklad.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, ironiskt nog så fyller tvillingen år samtidigt. Men även andra sköna människor delar denna dag med oss.

37. Vill du ha barn? Absolut.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite Grekiska och så självklart kameraspråket.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, fler än tre gånger också.

40. Föredrar du havet eller en pool? Poolen faktiskt. Även om havet är kul ibland.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kameraprylar.

42. Äger du dyra smycken? Inte direkt, men jag äger många.

43. Har du någon gång testat narkotika? Never have I ever!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chips.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner många roliga människor! Men Maria och jag har alltid sinnessjukt kul :D Hon är helt galen den där bruden!

46. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ett faktiskt. Sitter på läppen efter att jag svimmat och slagit i läppen i stengolv. Det var inte så skönt.

47. Vad har du för ringsignal? Volbeat - I only wanna be with you

 

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Definiera "liten".

49. Flirtar du mycket? Jag är nog rätt flirtig av mig, socialt flirtig skulle jag vilja säga. Sen att det inte betyder så mycket mer än så gör väl kanske inget?

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Om det är menat den på mig till höger högst upp på sidan så togs den i Stockholm vid typ svampen. Minns inte vad gallerian heter. Det var i alla fall den grymt duktiga bröllopsfotografen Wilmafoto som tog bilden.

51. Kan du byta olja på bilen? Nja, kanske borde kunna det med tanke på att jag faktiskt har en bil nu?

52. Har du fått fortkörningsböter? ICKE! Jag kör så lagligt och fint sååå..

53. Vilken var den senaste bok du läste? Eh, typ, min kalender? Är dålig på böcker.

54. Läser du dagstidningen? Nä, kanske trillar in på nätet ibland men inget jag prioriterar.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte det heller.

56. Dansar du i bilen? Sittdansar! Fast inte om jag kör, då blire svårt.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker, of course.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Planering inför bröllopsfotografering den 15:e januari.

59. När var du i kyrkan senast? 20:e november, även det gällde en kommande bröllopsfotografering.


Listan kommer från sicastyle


Kommentarer
Postat av: Sica

haha, du är rolig. :P Och jag vill ha dom där bilderna du tog på mig utanför pappa! :D

2010-12-20 @ 16:08:42
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Sandra

Haha man måste bara älska dina svar :D

2010-12-20 @ 16:14:49
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: