Såhär såg 2010 ut

Jag kommer summera mitt 2010 på två sätt. Ett som individen Jennie och en summering på Fotograf MissJeni. Här kommer första delen!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag blev mamma till Wilma & Fred :)


2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade inge nyårslöften, dock ingick jag i ett vad. Men det sket sig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, hemma i Hallsta/Västerås har det blivit tilllökning hos några stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?
Älskade Missan


5. Vilka länder besökte du?
Sverige, coolt va?

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, en hund. Men den flyttar in 2011. Sen vill jag även bli klar med min sleeve!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Finns några stycken. Men 1:a september är ett väldigt härligt minne. Då jag flyttade in i min bostadsrätt i Haga.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att företaget går så bra så jag kan försörja mig på det.

9. Största misstaget? 
Den där svartsjukan och osäkerheten. Men nu är dom båda borta!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har hållit mig frisk och kry hela året!

11. Bästa köpet? 
Lägenheten.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tjaaa, förutom lägenheten och bilen så är det kameraprylar i vanlig ordning

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla underbara människor jag fått äran att ha i min omgivning ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Jay Smiths version av Like A Prayer. Förvånad någon?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Svårt... vi får nog säga 50/50 på den. Hade en dålig period, men är nu gladare än nånsin!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, det är så sjukt härligt!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget. Hade jag gjort något annorlunda så hade jag inte varit där jag är idag.

18. Hur tillbringade du julen?  
Hemma i Västerås & Stockholm med världens bästa familj!


19. Blev du kär i år?
♥ Mhmm :)

20. Hur många one night stands?
Nada!

21. Favoritprogram på TV?
CSI alla gånger! Det enda programmet som jag MÅSTE se!

23. Bästa boken du läste i år?

Jag som inte läser böcker... hmm. 

24. Största musikaliska upptäckten?
Jay Smith.

25. Något du önskade dig och fick?
Återigen, lägenheten.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Canon EF 135mm 2,8L USM, kanske 2011 kan ge mig det?


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade kalas!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade fått avsluta året med en nyårskyss. Dessvärre jobbar jag så det blir inge av!

30. Vad fick dig att må bra?

Fotografering


31. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Haha får jag säga Jay Smith här med? Oh lord.

32. Vem saknade du? 
Min familj. 

33. De bästa nya människorna du träffade?
Han ♥

34. Mest stolt över?
Mitt företag!


35. Högsta önskan just nu?
Att 2011 bjuder på fler härliga fotouppdrag!


Kommentarer
Postat av: Sica

Det blev allt lite företagande med här ändå! ;D

2010-12-30 @ 15:21:32
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Håkan

Sv. Tack för kommentaren till bilderna :) Var en riktigt kanon eftermiddag här nere i Malmö. Tycker mig ana att du gjort om bloggen lite? Snyggt!

2010-12-30 @ 20:08:57
URL: http://www.brovell.se/blogg
Postat av: Hannah - Driver eget företag som fotograf!

Tänkte lämna ett spår i mina favoritbloggar för att säga GOTT NYTT ÅR! :)

2010-12-30 @ 23:14:03
URL: http://hannahsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: