Lucka nr 4 - Summer feeling

Jag spinner vidare på solnedgångar, då det var en period i mitt liv som jag fotade väldigt mycket solnedgångar. Det som är så härligt med solnedgångar är att varje kväll kommer något nytt och varje kväll får man tillfälle att göra något unikt, för samma tillfälle kommer inte igen. Någonsin. Inte ens om du har exakt samma båt, på exakt samma plats vid exakt samma tidpunkt. Så kommer inte solnedgången se ut på exakt samma sätt. Det är de jag tycker är otroligt spännande. Man får bara en chans.

Bilden togs 2007, ute i Stockholms skärgård med min 350D och troligen med kitobjektivet 18-55 som jag hade då. Jag kände inte till något om raw möjligheterna utan fotade i jpeg och jag tänkte inte heller så mycket på vad jag gjorde. Jag var mest uppslukad av stunden och ville föreviga det på bild. Resultatet blev detta.
Foto: Jag
Bild: Solnedgång i Stockholm skärgård, 2007


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag instämmer. Han är helt sinnesjukt bra. Jag blir alltid tvungen att lägga ifrån mig det jag pysslar med så så fort han öppnar munnen, haha.

2010-12-04 @ 16:00:18
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Sica

Den här bilden är så himla fin! Så stämningsfull och lugn och bara härlig! Jag älskar alla dina solnedgångar!

2010-12-04 @ 16:14:22
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: