Lucka nr 20 - Hippiegirl

Fyra dagar kvar till julafton och idag hittar vi en hippiegirl i min julkalender! Den här fotograferingen är en av mina bästa rakt igenom där varje bild fick sin wow-känsla. Dorion Chang gjorde ett riktigt bra jobb med smink och hår, Viktoria var riktigt proffsig framför kameran. Ljuset var perfekt och ja, jag gjorde ett av mina bästa jobb. Den här bilden blev direkt en storfavorit och syns lite överallt, framförallt i min portfolio som jag visar upp för mina kunder i 30x40cm.
Foto: Jag
Smink & Hår: Dorion Chang
Modell: Viktoria Möller
Assistent: Elin Lindström


Kommentarer
Postat av: Sica

Ja den här fotograferingen var verkligen outstanding, den med! Och som jag sa första gången jag såg den här bilden, den ser verkligen ut att sitta på ett skivomslag för en country sångerska!

2010-12-20 @ 14:43:07
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Fanny

alltså wow, vilken fin bild! :)

2010-12-21 @ 17:29:05
URL: http://fannnyfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: