lucka nr 19 - Fairytale

I dagens lucka hittar vi en av mina absolut bästa modell för en dag bilder. Allting klickade den här dagen. Stylingen, kläderna, platsen och ljuset. Allt var perfekt. Efter den här plåtningen så lovade jag mig själv att jag skulle tillbaka och fota naturbilder här. Än har det inte blivit av, men sidsjöbäcken är ett riktigt smultronställe att fota på. jag behöver nog inte förklara tydligare varför den här är en favorit. Bilden talar för sig själv.

Jag använde mig av min Canon Eos 5D + Canon EF 70-200mm 2,8L USM. Bilden togs 26:e juli iår.
Foto: Jag
Smink & Hår: Dorion Chang


Kommentarer
Postat av: Sica

Ja gud, den här plåtningen är en av dina bästa, om inte den bästa! (bröllop ej inräknat) Heeelt fantasisk!

2010-12-19 @ 15:05:23
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Sessan

Helt underbar, hon känns som en älva eller som näcken fast påklädd & kvinnlig.

2010-12-19 @ 19:52:21
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: