Lucka nr 14 - wedding dance

Det börjar väl så bli dags att komma in på lite mer jobb relaterade bilder i julkalendern. Mitt första bröllop där jag var med under vigseln och ja, faktiskt hela dagen från tidig morgon till sen kväll var i Oslo. Året var 2008. Under dansen tog jag denna bild och den blev en klar favorit. Jag fotade med min Canon Eos 5D + Tamron 28-75mm 2,8. Här användes även en extern blixt Canon speedlight 580EX II. Helt klart är bilden fortfarande en stor favorit. Stämningen går nästan att ta på.
Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har en poäng där. Som tur är så är jag en av dem som vanligtvis klarar mig hyfsat med lite sömn. Får hoppas att det håller även framöver ;)



Ha en finfin kväll!

2010-12-14 @ 21:02:00
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: