Lucka nr 12 - Lek med vatten

Vi är halvvägs och jag börjar få beslutsångest på vilka bilder som förtjänar att vara med i julkalendern "mina fyra bästa fotografier". Jag försöker blicka tillbaka och minnas stunderna, jag försöker få fram variation och jag försöker även visa vem jag är. Det är inte det lättaste. Så dagens lucka får vara en bild på när jag experimenterade med vatten för första gången. Det är väldigt kul att prova på något nytt och att leka med vatten kan ge riktigt fina bilder.

Bilden togs 2008 med min dåvarande Canon Eos 350D, brännvidden var 167mm så jag gissar att det var mitt dåvarande Canon EF 55-250mm IS som jag använde. och för att vara första försöket så tyckte jag och tycker fortfarande att den här bilden är riktigt läcker.
Foto: Jag

Jag får även ett sug efter att prova detta igen, men min nuvarande utrustning och lite mer erfarenhet i ryggen. Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Sica

Älskar den här! Vill gärna se vad du kan göra i dagsläget! :D

2010-12-12 @ 20:51:24
URL: http://sicastyle.se
Postat av: hannah

Hejsan! :D Jättefin blogg du har.

just nu har jag en liten fototävling på bloggen där man kan vinna att bli länkad i 1½ måndag. Vill du vara med klicka på läken

http://fotoh.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment.

Sen får du gärna skriva några kommentarer på bloggen så kommer jag ihåg att kolla in på din blogg och följ gärna bloggen.

2010-12-12 @ 21:18:37
URL: http://fotoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: