Lever ni?

Dagen efter juldagen. Det är nu julen sakta börjar försvinna från husen igen. Resterna från julmiddagen äts upp, klapparna används i vardagen, pyntet börjar så smått att läggas undan igen och lugnet infinner sig. Hur har ni haft det? Själv har jag haft det så bra det hade kunnat bli. Kvalitetstid med familjen prioriteras högst av allt och det var precis vad jag fick. Sen kom jag hem igår till en famn jag har saknat och med en del fina klappar som jag kommer slita med hälsan.

Life is good.

Nu rullar vardagen igång igen och det blir en hel del jobb framöver. Jag håller även på att smida planer inför det kommande året. Så här kommer det hända grejjer!
Foto: Jag
Bild: Min systers hundar Fred & Fuji


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fin bild :)

2010-12-26 @ 18:30:45
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Sica

Vi saknade dig idag!

2010-12-26 @ 22:18:54
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: