Jag har varit extra snäll iår

Jag är väl medveten om att min bransch är lite väl dyr för andra som vill köpa julklappar till mig. Främst är väl detta inlägg till familjen då vi inte hinner ses innan just jul. Men eftersom jag har varit extra snäll iår så får jag önska mig extra mycket saker. Förutom att jag är pryltokig när det gäller företaget så är jag även lite tokig i annat.
Så detta önskar jag mig som inte handlar om fotoprylar:
  • CSI boxar i alla dess former. Jag har redan CSI säsong 1,2 och 7, CSI NY säsong 1 & 2, samt CSI Miami säsong 3.
  • Kat Von D:s bok på svenska eller engelska.
  • Vinterkläder (Det är ju ändå kallt i Norrland)
  • Volbeats nya skiva
  • Iron Maidens nya skiva
  • Ett klassiskt nitbälte
  • Något med döskallar på (Jag älskar allt med döskallar, så länge det inte är något bling bling på det)
  • Och en Canon Pixma MG8150 (okej det är en fotoskrivare, men den vill jag ha ändå)
Om inte annat så önskar jag mig trisslotter så att jag blir rik och kan köpa allt själv. :P


Kommentarer
Postat av: Magnus

Du kan få mitt gamla nitbälte :P

2010-12-09 @ 13:58:02
Postat av: Fotograf MissJeni

Magnus: Haha snällt,men jag vill ha ett sprillans nytt,ett gammalt har jag redan :P

2010-12-09 @ 17:37:52
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: dorion

Du kmr inte få nåt av det du önskat ^^ moahaha but you're gonna love it anyway :)

2010-12-09 @ 20:58:13
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: